October 3, 2012

Happy October :)


HeyHoy. October, the best month ever. Haha yeke? Haha apa-apa jelah. For me, October sgt dinanti-nanti kan oleh aku. Hihi mungkin dia jugak.

First anniversary okay. Setahun dah aku dgn dia. Hikhuk happynya ! Baru semalam setahun. 2October tu tarikh keramat okay. Huuu. Harap kekal. Me, love him so much.

Mcm kwn-kwn rapat aku tahu, aku dulu nakal okay mungkin jahat :( Aku clash dgn ex aku pun sbb dia tak suka perangai aku. Yaa, aku mengaku aku mainkan perasaan ramai org. Hmm. Aku punya scandal ramai gila dulu. Hahaha. Panjang ceritanya, takyah lah en aku cerita sini. Hoho, sorry. ASABZ, aku syg kau sgt-2 okay. Igt tu, aku takkan game kau. Tu janji aku.

Isnin, pukul 11 lebih macam tu skype dgn dia. Best :') Dia wish, dia pujuk, dia nyanyi and everything. Terharu okay. Ahhhhhh, cair aku dgn kau Caer. Hihu. Harap kau sentiasa bahagia dgn aku :*

Text time, night guys. Assalamualaikum :)

Pergi beraya dgn dia masa Hari Raya hari tu :> 



No comments:

Post a Comment