September 30, 2012

Enjoy my day :)

Hey. Ni tengah hafal karangan BI. Haih, so panjang. Ada lapan perenggan. But aku baru hafal dua perenggan? 6more? Masyaallah. Mintak-2 dipermudahkan untuk menghafal. Ya Allah, homework. Aku ada homework tak erk? Aduh. Takpe, update dulu. Hihi.

Aku heksaited gila selasa ni. Kenapa? Tunggu lah hari selasa aku update kenapa kay. Semalam hari yg sgt penat. Seharian berjalan dari pagi ke petang bawak ke malam. Hmm, semalam tak dpt nak luang masa dgn ibu. Minum petang dgn ibu. Kesian ibu sorg-2 :( Sorry ibu. Ayah busy buat kerja.

Pagi tu pergi SKKT1 , ada hari kantin. Maklong aku cikgu kat situ. So, dia ajak aku join. Aku pun ikut jelah. Boring punya pasal. Balik dalam pukul  1230 mcm tu kot. Then, lepaking dekat rumah nenek dgn cousins till petang. Petang pulak ikut cousins pegi tepi pantai. Best ! Main bola, main pasir, tenung laut. Eyyy,  lega hati ni. Kurang tension, serious. Tak tipu. Lepas tu, malam lepas maghrib pegi tengok wayang dgn Cik Lela. Cerita Hantu Kapcai. Ingat tak nak ikut tapi kesian pulak sebab Cik Lela mcm nak sgt pergi. So, aku join.

Hantu Kapcai awesome okay. Lawak gila T___T Hehuuu. Rasa mcm nak tengok lagi je. Hahaha, k mengada melampau lah tu. Esok sekolah? Oh,demm. Eh, nak out. Nak menghafal ni. So bye, Assalamualaikum.


Caer , ily. Hikhuk. Kbai.








No comments:

Post a Comment