September 28, 2012

Stay Away :D

Hai :) Now tengah text dgn AD. Rindu AD. Siapa ek AD tu? Okay, ashieee lah. Hekhek. Sat lagi nak skype dgn mamat senget tu. Semalam gaduh besar dgn dia. Sampai clash. Tapi clash kejap je. And now, masih bertahan. Btw, selasa ni genap setahun  ❤ Weeeee!

Aku syg dia. Kalau diizinkan Allah, aku nak jadi yg halal buat dia. Eceh. Hahaha. Syahdu lah siakkk -.- Anyway to mamat senget, thanks okay syg aku ! Hehuuu. Aku tak pernah serious dgn mana-mana lelaki sebelum ni.

Aku ada Ex. Sama umur dgn aku, form2. Aku kawan baik dgn dia dulu then entah mcm mana boleh sangkut. Aihhh, lantak ah sama dia. Tapi serious weh, aku tak syg dia mcm mana aku syg mamat senget ni. Masa dgn ex aku dulu aku tak setia. Scandal, crush macam kumpul duit raya xD Tapi dgn mamat senget ni, aku setia. Hoho.

Ni aku copy dari twitter. Adat org couple, Biasannya kalau lelaki panggil Bie kalau perempuan panggil Baby kalau org ketiga dipanggil Babi. Lol. Ehem. AAC and the gang, stay away from us ! Menyampah k ada junior mcm lu. Tolong jgn jadi perampas.Benci lu !

Stop sini. Bye, Assalamualaikum readers xoxo :)
Hari Raya 2012 :) Hijau bersama. Hihi. Nampak tinggi kan saya? Ok, sbb berdiri ats tangga :P


No comments:

Post a Comment