September 26, 2012

Is it a jail? Pfttt.


Hai guys. Lama en tak update? Hoho, sorrylah. Busy ah. Nak exam akhir tahun ni banyak keje. Lagi satu, kemalasan. Shooo sorry dear blog. Aku tak sekolah hari ni. Happy woihh. Stress sekarang ni. Kenapa ya? Hey! Tengok tittle tu. Ya Allah, aku down gila sekarang. Stress sgt. Mlm semalam lepas siapkan homework segala dalam pukul 9 lebih camtu aku dah tidur. 

Aku penat sgt. Kepala sakit. Serabut. Then dalam pukul 2lebih terjaga. Ibu masuk bilik suh makan. Dari balik sekolah sampai mlm tu aku tak makan lg. Aku pun byk diam je semalam. Ibu risau. 
Ibu kata muka aku nampak penat sgt. Ibu tanya kenapa, then aku ckp, kepala sakit, pinggang sakit,perut sakit. Ibu suruh rehat. Ibu cakap tak payah sekolah esok. And i was like, Yesss! Happy gila. 

25September, shit. Aku benci tarikh tu! Hari malang. Tak pasal-pasal kena isi borong tu. Kena ceramah bla bla bla bla~ Ya, aku tahu memang salah aku jugak. Tapi kenapa mesti kena isi borong tu? Hey chill lah. Bukan aku buat tak senonoh kat sekolah. Pasal ceramah tu okay jugak. Dpt ah motivate diri aku ni. Aku ni pun tak ah baik mana. Tapi aku takda lah jahat. Just nakal. 

Masa dalam dewan, aku rasa mcm dalam JAIL. Aku terfikir baruah mana yg petik nama aku dgn dia. Baik sungguh baruah tu, carring doh baruah tu. Bahangong -.- K, aku salah. Puas kau nama aku dikategori nama budak "bermasalah" puas kau kan???!!! Terima kasih ah jadi baruah aku. Masalahnya skrg ni, aku ada ke dating segala kat sekolah tu? Eh, aku pun dah jarang msg dia, call dia, jumpa dia lagi lah jarang. Ada pun hari minggu kitorg msg, tweet. 

Sekarang. Mesti cikgu-2 attack je aku kan. Fine, silakan. Aku malas nak carik nahas. Lantak ah cikgu nak buat apa, aku redha jelah. Yang penting skrg aku nak fokus belajar je. Tahun dpn PMR. Aku nak 8A. Taknak kecewa kan parents aku, family aku. Aku nak buktikan kat cikgu-2 penyayang tu aku boleh berjaya. And i'm not budak yg bermasalah. 

Sampai sini je, bye.Assalamualaikum.

Be stong, be cool :')


p/s : Tgh tnggu mood ibu cun, aku nak cerita pasal 25September ni.
p/s/s : Aku... hmm, aku nak jadi budak yg nama di sebut-2 oleh cikgu as budak yg berjaya dgn cemerlang. 
p/s/s/s : Aku tetap syg kau dlm hati aku S :'(

No comments:

Post a Comment