October 14, 2012

Let's date with Final Exam !

HeyHoy. Esok start final exam. Esok habis PMR, le seniors form3 untunglah kalian. Uhuk, teruk tatabahasa aku. Oh ya, esok hanya paper BM. Hopefully, tak susah.

Flying colours result I hope for this examination. Peeps, doakan okay? Hihi. Saya doakan awak jugak lah. Moga hidup awak diberkati Allah :) Aku harap esok dapat jawab dgn jayanya. Dengan confident. Dan yg paling saya harapkan A's for all subject.

Hari ni last on. Apa-apa text aku je okay? Don't miss me xD Bhahaha. Oh seniors yg amik SPM, dan termasuk capital SA, goodluck okay. Focus on your study. Result SPM nanti boleh lah gempak en. Semestinya aku harap si SA tu result dia kebaaaabommm, insyaallah. Saya sentiasa doakan awak bie :)

Ok, stop here. Byebye ! Assalamualaikum. xoxo <3 p="p">
Oh yeahh? Haha, lol -.- 

No comments:

Post a Comment